Održavanje
OBAVEŠTENJE STANARIMA
23.03. Firma “Eko Protect 011“ izvršila dezinsekciju zajedničkih delova zgrade
22.03. Plaćena usluga dezinsekcije firmi “Eko Protect 011“
09.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2021. i 12.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
PONUDE ZA SERVISIRANJE PP APARATA
1.PONUDA
FIRMA PAŠALIĆ
360 din po PP aparatu
sa PDV-om odnosno 1800 din za 5 PP aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren
2. PONUDA
FIRMA VATROSPREM
384 din po PP aparatu
sa PDV-om odnosno 1920 din za 5 PP aparata, 1000 din izlazak na teren
Ukupno 2920 din
3. PONUDA
FIRMA VATROTEHNA
394 din po PP aparatu
sa PDV-om odnosno 1970 din za 5 PP aparata, 850 din izalazak na teren
Ukupno 2820 din
4. PONUDA
FIRMA VATROSTOP
456 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 2280 din za 5 PP aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren
PONUDA ZA PROVERU ELEKTRO INSTALACIJA
Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 100 din po stanu a koja se ne bi dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.
19.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev GO Voždovac da izvrše popravku ulaznih vrata.
18.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen alat za zgradu
26.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev JP Gradsko stambeno da nam pošalju ponudu za popravku osvetljenja u podrumu kao i o uslovima plaćanja.
12.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev za izvođenje radova na termoizolaciji zgrade i za zamenu poštanskih sandučića MZ Milunka Savić . Takođe su nas iz GO Voždovac obavestili da zahtev koji smo predali na šalteru GO za poravku vrata prosledimo na e-mail što smo i uradili.
08.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev GO Voždovac da izvrše poravku ulaznih vrata.
05.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 01.2021. i 02.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
03.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2020. i 12.2020. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
13.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno JKP "Beogradske elektrane" da u zgradi nema grejanja.
10.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za novi kućni red
17.07.2020 Obaveštavaju se stanari da je dobijen odgovor od JKP " Vodovod i kanalizacija"
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.07.2020 Obaveštavaju se stanari da je postavljeno 5 PP aparata sa ormarićima
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.07.2020 Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za PP aparate firme "Todorović" po zahtevu stanara.
08.07.2020.-Podneta žalba na visoke račune JKP "Vodovod i kanalizacije" i JP " Infostan i tehnologije".
OBAVEŠTENJE STANARIMA
23.06.2020 Obaveštavaju se stanari da smo dobili 3 ponude za krov
1. ponuda-od firme Hidro Stop
2. ponuda - od Hidroizolacija Škorić
3. ponuda- od Mitrović Aleksandar
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.06.2020.-Obaveštavaju se stanari da je bio majstor za vodomer,pregledao je vodomer,cevi i ventile,konstatovao je da je sve ispravno i da je problem u stanovima,stanari treba da provere da li nekom curi voda iz česme ili vodokotlića.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.06.2020.-Podnet zahtev JKP "Beogradske elektrane" za zamenu podstanice
05.06.2020.-Dobijen odgovor od JKP Vodovod i kanalizacije
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.05.2020.-Izrađeni ključevi za ulazna vrata.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da je postavljen nov interfonski sistem. Narednih dana će biti podeljeni ključevi.
14.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da je većinskim brojem glasova odlučeno da se za ugradnju interfonskog sistema angažuje firma "Und Electro". Svoj glas "za" je dalo 16 stanova što je 50%+1. Ostali stanari će biti obavešteni isticanjem obaveštenja na oglasnoj tabli.
Stanari će biti blagovremeno obavešteni o početku radova.
PONUDE ZA POPRAVKU INTERFONSKOG SISTEMA
12.05.2020.-
1.ponuda:
2.ponuda:
3.ponuda:
16.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je 25.10. izvršeno mašinsko pranje stepeništa i hodnika u zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
13.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili informaciju od podizvođača JP "Gradsko stambeno" da će se u ponedeljak 16.03. vršiti mašinsko pranje stepeništa od 12h.
Zamolili su da im javimo u kojim stanovima mogu dobiti vodu i struju kako bi mogli da čiste.
Kabl od mašine je toliko dugačak da se može razvući na 3 sprata, tako da bi bilo dovoljno da se prijavi neko od stanara sa 1.,2. ili 3. sprata kako bi mogli da očiste sve nivoe. Napomenuli su da mašina minimalno troši struju (kao običan usisivač) pa zato molimo nekoga od stanara ko je kod kuće u to vreme i ko je voljan da se prijavi da bi moglo da se organizuje pranje.
Takođe je napomenuto da se sve saksije sa cvećem uklone sa hodnika i sve kabaste stvari jer njihovi radnici to neće raditi.
Pranje se vrši od najvišeg sprata na dole, sve do stepenica za podrum.
Biće oprane stepenice, podesti, cokle, gelenderi, stakla, vetrobranska vrata.
Pranje stepeništa se ne naplaćuje i ulazi u redovnu cenu koju stanari već plaćaju.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je dobijen odgovor na e-mail od GO Voždovac da će izvođač radova izaći na teren.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev GO Voždovac za popravku ulaznih vrata.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP "Gradsko stambeno" za mašinsko čišćenje stepeništa.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
Svoj glas "za" ili "protiv" možete poslati na e mail stambene zajednice bracejerkovic51@gmail.com ili sms-om na broj 061/1378886
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP "Gradsko stambeno" za ulazak u sistem pružanja usluga čišćenja od 02.2020. godine.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno JKP "Beogradske elektrane" da u zgradi nema grejanja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je JKP "Beogradske elektrane" poslat Zahtev za proveru sistema i zamenu izmenjivača u kotlarnici uz napomenu da na naš zahtev od 18.10.2019. godine nisu odgovorili.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je JP "Gradsko stambeno" prijavljeno kao hitna intervencija začepljenje vertikale u stanu broj 2 i izlivanje vode u zajedničke delove zgrade.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da su dve lopate za sneg dostavljene u zgradu i nalaze se u podrumu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da su kupljene dve lopate za sneg i da će narednih dana biti dostavljene u zgradu.
PONUDE ZA POPRAVKU INTERFONSKOG SISTEMA
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljen kvar JKP "Vodovod i kanalizacija" na hidrantu ispred zgrade. Majstori će u roku od sat vremena izaći na teren i otkloniti kvar.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JKP "Vodovod i kanalizacija" na naš zahtev da se izvrši provera iz kog razloga stanari dobijaju uvećane račune za vodu.
Nadležna ekipa je izvršila proveru vodomera i obavestili su nas da je vodomer potpuno ispravan i da je količina vode koja je očitana stvarno potrošena, a ako stanari primećuju uvećanje računa u odnosu na prethodne mesece da je najverovatnije u pitanju curenje vode iz vodokotlića ili na slavini u jednom ili više stanova, pa iz tog razloga dolazi do povećane potrošnje. Napomenuli su da je dovoljno da u jednom stanu curi voda konstantno mesec dana i da se to odmah primeti svim stanarima na računima, a često se to dešava u više stanova istovremeno.
Iz tog razloga molimo stanrae da provere svoje vodokotliće i sve slavine i ako je potrebno izvrše popravku ili zamenu istih jer je to jedini način da se reši problem uvećane potrošnje.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JKP "Beogradske elektrane" da se izvrši zamena izmenjivača većim koji se nalazi u kotlarnici jer je grejanje vidno oslabljeno u posledenje dve godine od kada je urađena kotlarnica za centarlno grejanje u zgradi.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JKP "Vodovod i kanalizacija" da se izvrši provera iz kog razloga stanari dobijaju uvećane račune za vodu.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da ćemo mi sami odrediti prioritete i u skladu sa tim pripremiti Program održavanja za 2020. godinu i o tome obavestiti stanare na decembarskom sastanku jer se niko nije prijavio da želi da učestvuje u pregledu zgrade.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da će u sredu 16.10. biti izvršen pregled zgrade da bi se izvršio popis neophodnih radova kako bismo mogli za decembarski sastanak da pripremimo Program održavanja za 2020. godinu. U vezi sa tim, molimo da se prijave 2 stanara koja bi sa nama učestvovala u pregledu zgrade i popisu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je na anketi koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal, svoju saglasnost dalo 2 stanara tako da ponuda nije prihvaćena.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da će sutra 20.07 u 14h biti izvršena deratizacija zajedničkih delova zgrade (hodnika i stepenica) i podruma.
Molimo stanare koji nisu uplatili 220 dinara da što pre izvrše svoje obaveze.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
11.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da će narednih dana biti donesen i istaknut nov spisak stanara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za spisak stanara po ceni od 600 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" za ponudu za popravku interfona.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
01.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prošle nedelje završeno betoniranje staze i da su promenjena ulazna vrata u zgradu. Dogovoreno je da se za sada ne zaključavaju vrata dok se i interfon ne stavi u funkciju.
Takođe doneta je odluka glasanjem većine da se od julskog računa na račun za upravljanje i čišćenje uvrsti i stavka investiciono održavanje u iznosu od 8 dinara/m2. Ova odluka obavezuje sve stanare.
Takođe obaveštavamo stanare koji nisu izmirili svoje obaveze za usluge upravljanja i čišćenja za prethodne mesece da imaju rok do 15.07. da to urade jer posle toga će biti predati zahtevi za prinudnu naplatu.
Molimo stanare da izmiruju svoje obaveze na vreme kako ne bi došli u sitiuaciju da kasnije pored glavnog duga plaćaju i sudke troškove i troškove advokata i izvršitelja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
28.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da će danas biti podeljene uplatnice stanarima u poštanske sandučiće za uplatu iznosa od 220 dinara za dezinsekciju i deratizaciju zgrade. Molimo stanare da u što kraćem roku izvrše uplatu jer dok ne prikupimo sav novac nećemo moći da zakažemo dezinsekciju i deratizaciju.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
25.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo od JP "Gradsko stambeno" dobili Ugovor o održavanju stambene zgrade između JP "Gradsko stambeno" i tadašnje skupštine stanara u ulici Braće Jerkovića 51
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da su postavljeni optički kablovi Telekoma.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" da se izvrši zamena starih sijaličnih grla u zajedničkim delovima zgrade novom LED rasvetom koja će biti naplaćena iz akumuliranih novčanih sredstava na računu Stambene zajednice kod JP "Gradsko stambeno".
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo po dogovoru proverili u JP "Gradsko stambeno" na koje radove bi mogli da utrošimo novac koji stambena zajednica ima kod njih na računu i koji uplaćuje na ime tekućeg održavanja preko uplatnica JKP " Infostan ".
Dobili smo odgovor da je donesena odluka da taj novac stambena zajednica može isključivo da troši za hitne intervencije, a da bi za sve druge radove za koje bi eventualno angažovali JP " Gradsko stambeno " bilo dodatno naplaćeno, takođe preko računa JKP " Infostan " i u većini slučajeva u ratama ( u zavisnosti od vrste radova i novčanog iznosa ).
p.s. oni pod hitnim intervencijama podrazumevaju pucanje ili začepljenje kanalizacionih cevi, otpadanje fasade ali samo ako su ugroženi životi i sl.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.02.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljen kvar na vertikali stana broj 1 a da je zatim i otklonjen.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev GO Voždovac za zamenu ulaznih vrata u zgradu, asfaltiranje prilazne staze i uređenje zelene površine oko zgrade.
Odgovor koji dobijemo od nadležnih biće istaknut na Blogu i Viber grupi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
10.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je većinskom odlukom stanara odbijena Ponuda JP "Gradsko stambeno" za poveravanje poslova izvođenja radova i detaljan predmer radova na elektroinstalacijama i uređajima.
Ako su stanari saglasni, možemo tražiti ponudu i od privatnih firmi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
12.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo predali Zahtev za ponudu JP "Gradsko stanbeno" za sanaciju krova.
Odgovor koji dobijemo od nadležnih biće istaknut na Blogu i Viber grupi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
28.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da nas je kontaktirao službenik iz SBB-a i da nam je rečeno da će sutra ujutru u 9h doći njihova tehnička ekipa radi zamene kablova i kanalica. Radovi će trajati 5-6 sati i postoji mogućnost gubitka signala kraće vreme.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da nas je kontaktirao službenik iz SBB-a i da nam je rečeno da su proverili kakvo je stanje sa kablovima i da će u toku naredne nedelje njihova tehnička ekipa izaći na teren da izvrši demontažu starih i montažu novih kablova i kanalica. Radovi će trajati 5-6 sati i postoji mogućnost da oko 30 minuta stanari neće imati signal. O dolasku ekipe bićemo obavešteni dan ranije.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali Telekom u vezi informisanja o tome kada planiraju uvođenje optičkih kablova u zgradi. Rečeno nam je da je vaša zgrada u planu do kraja godine i da će par dana ranije najaviti radove, o čemu ćemo blagovremeno obavestiti stanare.
26.10.2018.- Poštovani stanari, predat je zahtev JP Gradskom stambenom za zamenu starih ormana za struju novim.
Odgovor koji dobijemo biće istaknut na blogu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.10.2018.- Poštovani stanari, u vezi prikupljanja glasova za odluku da li SBB da nastavi da pruža usluge i pod kojim uslovima (obaveštenje u vezi toga je postavljeno ovde na blogu, na ovoj stranici 5.10.2018.) do sada je glasalo 11 vlasnika stanova preko Vibera.Svi su glasali za opciju broj 2. ali za Zahtev koji treba da se podnese SBB-u je potrebno 16 glasova (50%+1).
Molimo stanare, ako mogu da pitaju komšije (koje ne koriste internet, viber i sl. pa verovatno i nisu obavešteni o ovome), da li se slažu sa opcijom broj 2 i da nas obaveste putem telefona ili e maila, kako bismo prikupili dovoljan broj glasova.
Do sada smo dobili glas od vlasnika stanova broj: 5,6,11,13,15,17,21,22,24,25,26.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
12.10.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo po dogovoru kontaktirali gospodina Nemanju Babića, predsednika MZ Milunka Savić u vezi zamene ulaznih vrata i asfaltiranja prilazne staze. Dobili smo informaciju da se ti radovi odlažu za proleće 2019. godine jer GO Voždovac trenutno nema novčanih sredstava.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.10.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo predali zahtev JP "Gradsko stanbeno" za raskid ugovora za usluge čišćenja i da će JP "Grdasko stambeno" pružati usluge do kraja ovog meseca, a od 1.11.2018. naša agencija preuzima vašu zgradu.
U vezi sa tim, od novembra iznos na računu JP "Infostan" će biti umanjen za 218 dinara ( za usluge čišćenja ), a račun za upravljanje i održavanje zgrade će biti uvećan za 220 dinara mesečno po stanu.
Čišćenje će se obavljati jednom nedeljno. O tačnom terminu stanari će naknadno biti obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.10.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JKP "Gradsko stambeno" povodom zahteva stanara da se raspitamo da li oni pokrivaju 40% troškova za zamenu i popravku krovnog pokrivača.
Rečeno nam je da oni ne pokrivaju troškove ali za veće radove daju mogućnost plaćanja na rate a da otplata počinje tek pošto radovi budu okončani. Posle podnošenja Zahteva, stručna služba Radne jedinice izlazi na teren i izrađuje predmer radova.Na osnovu toga oni nama šalju ponudu sa ukupnim iznosom i brojem mesečnih rata koje bi nam odobrili a plaćanje bi se vršilo putem uplatnica JKP "Infostan". Na osnovu 51% glasova vlasnika JP "Gradsko stambeno" sprovodi postupak javne nabavke nakon čega zaključuje Ugovor sa izabranim izvođačem radova.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.10.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od SBB-a povodom zahteva stanara. E mail prepiska je ispod teksta objavljena.
Njihov odgovor je da je oprema koja se nalazi u ulazu standardna oprema za koju SBB nikome ne plaća zakup i koja se nalazi u svakoj zgradi u kojoj oni pružaju svoje usluge i da se zakup plaća za neku drugu, određenu vrstu koja nije postavljana nikada u Vašoj zgradi, ali da mogu ponuditi projekat zamene opreme kako se ne bi više koristila zajednička struja stambene zajednice.
Usmeno nam je objašnjeno šta se podrazumeva pod tim da bi mogao da se uradi projekat zamene opreme.
Ako se stanari saglase, oni bi izradili projekat i izdali nalog sa kojim bi njihova ekipa došla i izvršila zamenu opreme u ormanu ( ti radovi bi trajali 2,5 - 3 sata i bili bi besplatni ) posle čega se više ne bi koristila zajednička struja stambene zajednice. Ako stanari to ne žele, drugo rešenje je da se raskinu svi aktivni ugovori koje oni imaju sa stanarima i tada bi izvršili demontažu njihove opreme i više ne bi pružali svoje usluge nikome u zgradi.
Molimo stanare da razmotre ovo pitanje i da pošalju svoj odgovor da li žele:
1. da ostane stanje kao i do sada ( da SBB i dalje koristi zajedničku struju za potrebe njihove opreme ),
2. da SBB izvrši zamenu opreme i na taj način više ne koristi zajedničku struju stambene zajednice i da nastavi da pruža svoje usluge stanarima koji imaju aktivne ugovore sa njima, kao i do sada ili
3. da se raskinu svi aktivni ugovori sa njima i da izvrše demontažu opreme, pa da se traži nov operater.
Stanari mogu svoju odluku poslati na e mail adresu: bracejerkovic51@gmail.com ili na Viber gupu stambene zajednice ili sms-om na telefon 0611378886
Molimo Vas da u narednih 7 dana pošaljete svoju odluku kako bi mogli što pre da rešimo dato pitanje.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.10.2018.- Obaveštavaju se stanari da je predat zahtev SBB-u za plaćanje zakupa za korišćenje prostora ( zida ) i struje SZ Braće Jerković 51 za potrebe njihove razvodne kutije i za pojačivače koji služe za prenos signala za susedne zgrade ili u suprotnom da se raskine ugovor sa njima ( kao što su stanari zahtevali na sastanku ).
Коментари
Постави коментар